انواع plcها
نوشته شده توسط : هوشمندسازان

انواع plcها
در صنعت ساخت PLC بیش از یکصد کارخانه با تنوع بسیار، در طراحی و ساخت انواع مختلف PLC فعالیت می‌کنند. اساس تقسیم بندی PLCها را می‌توان بر مبنای اندازه، حافظه، تعداد ورودی/خروجی، وسعت عملیات (محلی یا وسیع) و … دسته‌بندی نمود. درضمن باید توجه داشت که برای ارزیابی قابلیت یک PLC باید ویژگی‌های دیگری مانند پردازنده، زمان اجرای یک سیکل، سادگی زبان برنامه‌نویسی، قابلیت توسعه و … را در نظر داشت.

plc های با کاربرد وسیع
معمولا در صنایع بزرگ، PLCها یا پروزت‌های ورودی– خروجی در قسمت‌های مختلف سایت کارخانه وجود دارند و کنترل محلی بر قسمت‌های تحت پوشش خود انجام می‌دهند. سپس اطلاعات مورد نیاز با استفاده از روش‌های مختلف انتقال داده‌ها به اتاق کنترل مرکزی منتقل شده و در آن محل با استفاده از روش‌های مختلف مانیتورینگ صنعتی، اطلاعات را به شکل گرافیکی تبدیل کرده و بر روی صفحه مانیتور نمایش می‌دهند. در این حالت اپراتور تنها با دانستن روش کار با رایانه و بدون نیاز به اطلاعات تخصصی قادر به کنترل سیستم خواهد بود. از جمله معروف‌ترین PLCهای این خانواده که می‌توان از آن نام برد عبارتند از:
۱٫S7 و SIMATIC S5 شرکت SIEMENS آلمان
۲٫شرکت OMRON ژاپن
۳٫شرکت Telemecanique فرانسه
۴٫شرکت Mitsubishi ژاپن
۵٫شرکت LG کره
۶٫شرکت Allen-Bradley آمریکا
۷٫شرکت ABB سوئیس-سوئد

 

خانه هوشمند-خانه هوشمند رشت-خانه هوشمند گلسار-نمایندگی خانه هوشمند-درخواست نمایندگی خانه هوشمند-هوشمندسازی ساختمانخانه ی هوشمنداپارتمان هوشمند-پذیرش و اخذ نمایندگی خانه هوشمند-اخذ نمایندگی خانه هوشمندکلید لمسی هوشمند

 





:: برچسب‌ها: خانه هوشمند , هوشمند سازان , هوشمندسازی ساختمان , نمایندگی خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: